martes, 8 de junio de 2010

II EDICIÓ DE LA JORNADA INSTITUT RAMON MUNTANER. CULTURA I RECERCA EN EL TERRITORI

Descripció:

El proper 3 de juliol l’IRM organitza la II Jornada Institut Ramon Muntaner. Cultura i Recerca en el Territori, que se celebrarà al Casal Municipal de Móra la Nova. Aquesta jornada té com a objectiu principal establir un espai per a la difusió dels projectes que han rebut suport de l’IRM a través d’alguna de les convocatòries d’ajuts promogudes per aquesta institució, a més de crear un espai de debat que permeti fer una diagnosi del funcionament i dels interessos del conjunt dels centres.
La jornada començarà amb una taula rodona sobre les trobades territorials d’entitats, per seguir amb una ponència sobre els drets d’autor i editor en les publicacions dels centres d’estudis, a càrrec d’un representant de CEDRO. A continuació, es presentaran un conjunt de projectes que han rebut un ajut de l’IRM, per acabar, després de dinar, amb la visita al Centre d’Interpretació del Ferrocarril de Móra la Nova. Durant tota la jornada s’exposaran un recull de les publicacions que han rebut algun ajut dins de les convocatòries de publicacions i de les publicacions resultat d’un projecte o una activitat que hagi rebut també un d’aquests ajuts. També es podran veure les exposicions “Els centres i instituts d’estudis. Una xarxa de cultura i recerca al territori” i “La recerca i la producció bibliogràfica dels darrers anys sobre la Guerra del Francès”.
Tothom que vulgui assistir a la jornada cal que s’hi inscrigui prèviament abans del dijous 1 de juliol. El preu de la inscripció és de 20 €, que corresponen al dinar. Trobareu la butlleta d’inscripció a l'enllaç de sota.

Enllaç

-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-

Descripción:
El próximo 3 de julio del IRM organiza la II Jornada Institut Ramon Muntaner. Cultura e Investigación en el Territorio, que se celebrará en el Casal Municipal de Móra la Nova. Esta jornada tiene como objetivo principal establecer un espacio para la difusión de los proyectos que han recibido apoyo del IRM a través de alguna de las convocatorias de ayudas promovidas por esta institución, además de crear un espacio de debate que permita hacer un diagnóstico del funcionamiento y de los intereses del conjunto de los centros.
La jornada comenzará con una mesa redonda sobre los encuentros territoriales de entidades, para seguir con una ponencia sobre los derechos de autor y editor en las publicaciones de los centros de estudios, a cargo de un representante de CEDRO. A continuación, se presentarán un conjunto de proyectos que han recibido una ayuda de la IRM, para terminar, después de comer, con la visita al Centro de Interpretación del Ferrocarril de Móra la Nova. Durante toda la jornada se expondrán una recopilación de las publicaciones que han recibido alguna ayuda dentro de las convocatorias de publicaciones y de las publicaciones resultado de un proyecto o una actividad que haya recibido también un de estas ayudas. También se podrán ver las exposiciones "Los centros e institutos de estudios. Una red de cultura e investigación en el territorio "y" La investigación y la producción bibliográfica de los últimos años sobre la Guerra del Francés ".
Todo aquel que quiera asistir a la jornada es necesario que se inscriba previamente antes del jueves 1 de julio. El precio de la inscripción es de 20 €, que corresponden a la comida. Encontrará el boletín de inscripción en el enlace de abajo.

No hay comentarios: